Een handboek sociaal ondernemen

Nieuwprijs € 29,99
Onze prijs€ 17,99
Uitvoering: Paperback
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Aantal Pagina's: 200
Afmetingen: 175x245x14
Verschijningsdatum: Februari 2022
EAN: 9789401477550
Let op: Laatste exemplaar

Omschrijving

Dit handboek biedt een antwoord op verschillende vragen: wat maakt een sociale onderneming zo speciaal? Waarom willen vele organisaties hiernaar evolueren? Wat zijn de uitdagingen en valkuilen?

De auteur zoomt in op de verschillende dimensies die het concept van sociaal ondernemen rijk is en linkt die aan de praktijk. Hij reikt je handvaten aan die helpen bij het opstellen van je businessplan, het kiezen van financieringsbronnen en het omgaan met de uitdagingen van e-commerce.

Ten slotte bespreekt de auteur ook inspraak in ondernemingen, inclusief personeelsbeleid en de werkbaarheid en kwaliteit van de arbeid.