Verdiende aandacht

Nieuwprijs € 24,99
Onze prijs€ 4,99
Uitgeverij: Lev.
Uitvoering: Gebonden
Taal: Nederlands
Staat van het boek: Licht beschadigd
Afmetingen: 148x221x19
Verschijningsdatum: November 2015
EAN: 9789400507005
Let op: Laatste exemplaar

Omschrijving

Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.

Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.

Dit praktische handboek bevat:
+ strategische inzichten van vijftig visionairs;
+ de nieuwste communicatiemodellen;
+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
+ handige checklists voor sociale merkactivatie;
+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
+ de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.